پاورپوینت معماری

پاورپوینت معماری,دانلود پروژه معماری,نقشه های اتوکدی

پاورپوینت معماری

پاورپوینت معماری,دانلود پروژه معماری,نقشه های اتوکدی

دانلود رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

دانلود رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

مطالعات مجتمع تفریحی توریستی,رساله مجتمع تجاری,مطالعات مجتمع تجاری,پایان نامه مجتمع تجاری,پروژه مجتمع تجاری,رساله مجتمع تفریحی توریستی,رساله دهکده توریستی,رساله,معماری

دانلود رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

توضیحات:رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

 

 

دانلود رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

مطالعات مجتمع تفریحی توریستی,رساله مجتمع تجاری,مطالعات مجتمع تجاری,پایان نامه مجتمع تجاری,پروژه مجتمع تجاری,رساله مجتمع تفریحی توریستی,رساله دهکده توریستی,رساله,معماری

دانلود رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

توضیحات:رساله مجتمع تجاری - مطالعات مجتمع تفریحی توریستی

رساله مجتمع تجاری

مراکز تجاری تفریحی به مفهوم کلی به محلی سرپوشیده و یا روبازی اطلاق می گردد که تعدادی فروشگاه را شامل گردیده که این فروشگاه ها می توانند ازیک یا چند صنف مختلف تشکیل گردند. این محل کانون دادوستد بوده وارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را برقرارمی نماید.

امروزه مراکز تجاری تفریحی ساختمان های نوینی هستند که به منظور رفع نیازخریداران وبهبود اقتصاد مشترک بین چند صنف ایجاد می گردند. در این رابطه توجه به مسائل اقتصادی ، اجتماعی ، مهندسی ، مالی ، حقوقی ، انسانی ، فرهنگی ، گرافیکی و... حائز اهمیت می باشد. توجه همه جانبه به این امور باعث می گردد تا مرکز تجاری پس از ساخت از عملکرد مناسبی برخوردار بوده و بهره بیشتری نصیب استفاده کنندگان از آن گردد. زیرا اینگونه مراکز مورد استقبال بیشتر خریداران خواهد بود.


فهرست

چکیده..........................................................................................................4

پیشگفتار.......................................................................................................5

فصل اول

مقدمه...........................................................................................................7

تعریف خرید.................................................................................................8

مراکز تجاری...............................................................................................12

نتیجه-بیان هدف.............................................................................................16

مبانی نظری طرح..........................................................................................17

فصل دوم

(مطالعات نظر و پایه و بیشینه)

روند شکل گیری ..........................................................................................18

بازار در ایران..............................................................................................18

انواع بازارها...............................................................................................19

فصل سوم

بررسی نمونه ها............................................................................................34

فصل چهارم

اقلیم...........................................................................................................61


و دیگر توضیحات ........

تعداد صفحات:130
فرمت فایل:word


دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.